Jannie en Giel

675
Video’s:

Over ons

Wij zijn Jannie en Giel en wij hebben - qua reizen - een indrukwekkende bucketlist waar we in 2017 de eerste vanaf hebben gestreept. Wij houden onder meer van natuur en natuurverschijnselen, fotograferen, van lekker eten, cultuur en gezelligheid; niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde overigens.

Over onze reis

Onze reis in 2017 voerde ons naar het 'einde van de wereld', tenminste voor wat betreft Europa. We krijgen regelmatig te horen dat onze woonplaats Den Helder het einde van de wereld is (voor Nederlandse begrippen). Wij zijn van plan om de komende jaren regelmatig 'het einde van de wereld' op te zoeken. In 2018 stond Sicilië op het programma en in februari 2019 zijn we teruggegaan naar het noorden van Noorwegen (Lofoten) voor het Noorderlicht. Na twee bijna vakantieloze jaren die beheerst werden door Covid-19, gaan we in 2022 terug naar Sicilië.

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Denemarken, Duitsland, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Zweden, Zwitserland.